det gör ju inte saken värre

superrolig söndag!
underbart med en dag som har vart super! stressig, men super. vaknade hos en mysig älskling som snabbt skjusade hem mig, för var tvungen att slänga mig i duschen och krulla håret. sen kom mamma och hämta mig, så drog vi ner till lokalen där vi fixade klart alltid. och sen var det dags! modevisning numero uno! och den gick kalasbra och alla nappade, helst på den fräcka baddräkten jag flasha :) sen käka vi paj emellan efter den första, rast en timme, gud så skönt!, men tjopp så var det dags för numore dos! och den gick lika bra den med med baddräkter och allt vad det erbjöd! bilder osv kommer sen..

för nu ska jag på bio med claris, martin och johan! fast and the furious! okejdå tänkte jag, för han är ju bara så jävla snygg. och att dom har bilar som går som bara fan så gör det ju inte saken värre ;) see ya

♥ ∂



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0