en vecka kvar nu



sitter och trycker lite som jag fick av älskling när han var på kryssning. att han hann tänka på mig är ju lite underligt med tanke på vad dom var med om, haha. men sööööööööt dårå
samtidigt som jag gör det pluggar jag som en iddi. jag gjorde inte klart talet imorse, så sitter med det nu. och jäklar vad jag skriver, får nästan kramp. nej, det får jag inte, för jag kan ju skriva här. haha. men jag har iaf skrivit halva talet! och det är skönt.

men ännu skönare är att vi är lediga imorn. bara in och göra talet at 1 o'clock! och efter det slänga en kik på tattooon, fårse om hon har ritat ena delen. vilket hon borde. för det är BARA EN VECKA KVAR NU!!!!!!!!! :D:D

tjing


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0