helt jävla underbart


äntligen!! först bläddrade hon fram i almanackan: juli.. jag tänkte fan. vad tråkigt. jag vill ju typ göra nn. men sen säger hon: ja, fast den där är ju rätt liten, så vi kan ta det det 5 maj! va? eh, jag mena ja! 5 maj.. det är 20 dagar. gött mos, underbart, fan vad bra det kommer bli. vad är det du ska ha då? jo, jag har ritat lite själv. ah, okej. (jag visar och förklara) hon säger, aha fan va coolt. det kommer bli kanon. kom in om två veckor och kika på den, så behåller jag den, så du kommer få den precis som du vill. för en del har jag ju inte ritat själv. för jag vill inte ha det så spetsigt, utan mjukt och fint med a lots of feelings. för den har ju en stor betydelse, min tattooooooooooo<3


Kommentarer
frida sand

Åh vad roligt bruden! :D

2009-04-17 @ 10:33:30
URL: http://freuda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0