right round now

JUST NU GÖR JAG:
letar efter tågbiljetter ifall det blir stockholm imorn, skulle ju vara himla trevligt
eller så kanske det blir bil om nån annan vill följa med, men det visar sig snart


kikar även på utlandsresa. fyfan vad det skulle vara härligt, det blir snart! men vet inte vart och när bara



och tattoootid. jag tänkte jag skulle ringa och kolla om det finns nån tid åt lilla mig snart, för nu har jag ju bestämt mig vad jag ska ha och vart jag ska ha den och allt, fyfan vad jag är bra, och gud vad jag kommer bli nöjd, speciellt när jag ritat själv. iihii, hoppas det finns tid innan sommarn! håll the thumbs



Kommentarer
emelie

håller tummarna gumman!:D

2009-04-15 @ 12:28:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0