som sagt.

helgen har vart bra. tog det mest lugnt på fredagn, tevemys på kvällen, sen till martin och sova där, för han skjutsa mig till jobbet. sen drog han på kryssning med grabbarna. lovisa, sarah och co var också där. johanna var i fjällen. emelie skulle till stockholm, vilket jag inte fattade att hon var hemma. mamma var på kryssning. clara var i fjällen.. tur att jag jobbade så jag hade nånting att göra. haha. dock fanns det inte mycket att göra på jobbet heller, men tur jag har kanon arbetsmates! kanske arbetssyskon kanske. haha. hade då ingen att vara med igår, så det blev en myskväll hos mormor&morfar med teve och såklart fruktsalladen :) sen blev det att sova där. det var flera år sen nu. men fortfarande lika mysigt. och jag tycker det luktar så gott. är fascinerad av dofter. det liksom sätter sig på minnet på nåt vis. så blev det jobb idag igen, sen mat hos m&m. justja, körde med morfis igår också. sjutusen kärringstopp mitt i rondellen.. men jag gav upp och klev ur bilen, haha. men direkt vi kom ur rondellen så kunde jag starta hur bra som helst. typiskt :)

som sagt.
man måste vara rädd om det lilla man har. <3
mandis



Kommentarer
Frida

Tack så mycket girlfriend, det blir att jobba på ett äldreboende. ;)

2009-04-20 @ 11:26:31
URL: http://freuda.blogg.se/
Frida

Ja exakt det duger mer än bra för mig! Ja det tycker jag men jag har tänkt att hålla mig till den nyktra sidan ett tag framöver men jag är på ändå! :)

2009-04-20 @ 19:14:03
URL: http://freuda.blogg.se/
JOHANNA L

men gumman då, alla lämnade dig i sticket denna helg alltså. nu är jag hemma igen, lär ses snart babi :)

2009-04-20 @ 20:52:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0