somnar i soffan



hallooo!
är helt slut.. slänge ner mig här en sväng före en tidig sängdags! vilket jag är galet värd.
det började med snickring imorse, som var himla soft. dock jobbade vi som idioter för vi skulle slå treorna, vilket jag tror vi gjorde. för imorn äre inte så mycket kvar vi kan göra eftersom det inte finns några gångjärn kvar.. go affären! sen åkte jag hem efter en het promenad till bussen, hoppade av i romme för att åka vidare därifrån med pluttis hem. han släppte av mig vid ica där jag sprang in och handla lite åt mamsen. sen åkte vi hem, och väl hemma fick jag nå ryck och skulle ut och springa, men jag ångrade mig när jag insåg hur varmt det var, haha. så jag packade ihop underkläderna och bar ut alla tunga väskor i bilen åt mamma. sen åkte hon, då kom mormor&morfar förbi en sväng. men dom åkte lika snabbt igen, så då satte jag igång med städning.

så ringer mamma: ''hej, kan du gå ut med nellie? lotta ska på möte..''
ja visst, sa jag. för jag hade ju ändå tänkt att ut och kuta, så då fick jag nu en anledning också :)
så jag cykla upp till lotta och hämtade hunden, så himla snäll hund. fast hon älskar cyklister och släpvagnar, så när det kom såna fick jag hålla hårt i kopplet :) efter 1 timmes peromenad hade philip ringt 3 ggr och undra vart jag va, så jag drog mig hemåt. väl hemma började jag städa igen. fast fick slänga i en tvätt före det, och ta reda på 2 tummellass med ren tv ätt innan det, och se til att bror duschade, och laga mat, för vi kom ju på att vi var lite hungruga också. haha. så jag slängde ihop lite mat, panerad fisk, mos & hollandie. mumma!

sen drog jag upp mot mammas rum vilket såg ut som ett slagfält, inte bara mitt, haha. jag städae hennes garderob och hängde upp och om alla kläderna så hon hittar (hon frågar alltid mig var hon har allt) haha. men nu ska det nog gå bra. sen slängde jag ut hennes sängkläder, vilket tar sin lilla tid när hon har en stor dubbelsäng med 8 kuddar och 2 täcken och överkast och allt jox som ligger uppepå :) men nu är det fräsch och fint och luktar gott, och jag tror mammut kommer sova riktigt gott inatt.

jag med hoppas jag. men jag kom precis på att jag har ett inspelat desperate på boxern, så jag kanske drar igång det och somnar i soffan tills mor kommer.

Love ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0