hemma nu!

hemma är vi nu! efter mysiga dagar i örebro :)
har vart på äventyrsvattenland, bott på campingen, den var 5 stjärnig och megafin, gått på stan, tokat oss och haft det galet skönt. blev inget utland den här veckan, så kanske blir next week. skit samma. nu har jag fått lite ledighet, precis som jag har behövt. nu kanske jag orkar några veckor i skolan. ha ha...

körde till örebro (gustavsvik) och hem igen, först långa mörkerkörningen och det gick riktigt bra. kom hem inatt. gick och la oss direkt. vakna. ut till stugan och pressa, så nu har jag en rosett på ryggen. sen blev det till säter och hämta partytälen, avsläppt på helkrppsmassage och sträckbänk - jag är sprängd i kroppen!, vidare hem för att c-b och  s skulle hjälpa mig att sätta upp tälten, det gick på en pisskvart, så nu sitter dom uppe :) sen åkte jag och m och hämtade lite mer bänkar och bord. JAG ÄR PEPP!


när vi var och kollade på lasse på p&l cafeet


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0