nu kom det thaimat hemleverat

fy tusan vad gott! ska försöka peta i mig litegrann. går bättre och bättre faktiskt :)
blir kyckling och cashewnötter med ris. mycket smaskens!

efter maten ska vi fixa kläder till p som inte vet vad hon ska ha på sig på skolkortet, så det är väl tur att jag har så inihelvete med kläder, så hon kan vara här och rota, haha. och efter det ska vi på fotboll igen, på den större kusinen som har blivit värvad till dom större tjejerna och ska för första gången spela på 11-manna plan. blir lite stolt där också att hon blir uppskickad. inte för att jag blir ett dugg förvånad, bara stolt. :)

och till hösten lämnar hon gustafs för att gå till borlänge handboll. vilken hon gör rätt i! vill man bli nåntiing, så går det inte att stanna kvar i gustafs när man kommer upp i den åldern. bästa tränaren andreas får dom också! som han tjatade .. och som jag ångrar mig nu när jag ser hon går den vägen. jag ser så mycket av mig i henne. hon är precis som jag var på planen! you go girl! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0