världen utanför

hej nördar! jag har precis fikat lite med family/släkt i solen. det är ju helt underbart hett ute! kommer vädret tillbaks nu? :) hoppas det inför helgen och allt, då det är blge crousing och blgefest. ska jobba i helgen också, längtar faktiskt efter mina kära jobbarkompisar nu när jag gått tillbaka till helgjobbande igen.. det gick bra i skolan idag också, förutom lite frustrerande angående studeten? nämner inget nu tills vi vet om det är sant. arghhh. STUDENTEN?! FÖR VI SKA TA STUDENTEN, FÖR VI SKA TA STUDENTEN, FÖR VI SKA TA STUDENTEN....... herregud :) ska snart iväg och kolla på fotboll när kusin spelar, sen blir det filmmys. som dethar blivit rätt mycket dom senaste regnkvällarna, jag som inte tycker om att kolla på film? haha. ska träna imorn efter skolan... äntligen får jag komma igång igen! heja heja friskt humör!

imorn är det skolkort. man måste vara megaseriös och inga gester. men jag tänker ändå köra denna! ↓


it feels great around all these butterflies
puss


Kommentarer
Anonym

ja för någon annan min kan du väl inte?

2009-08-20 @ 22:16:27
f

Jag hoppas du körde på den mandy! it kick's ass girl.

2009-08-21 @ 10:16:07
URL: http://freuda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0