dan före dan...

sovit rätt länge, bokat klipp&färgtid till det här svintot jag har på huvudet, ordnat med dom sista julisarna genom att spenderat en heldag på kupolen och stan, fram och tillbaka, men nu tror jag att jag har allt! kommit hem och slagit in julisarna, griljerat skinka, lyssnat på julkonsert på teven, innan den slockna, som jag sen fick igång, då blev det hårdmackis med skinka och mums till 2 julfilmer. jag gillar att det är avslappnat och ingen hysteri i år för denna jul. för jag har haft noll koll på allt och inte haft en julkänsla alls. men imorn blir det jobba heldag och se när alla andra ute i hysterin handla som galningar! sen hem till mormor och morfar och spela bingolotto samt kusinerna kommer också. det blir mys. en sån jul vill jag ha. eller vi. för idag bestämde vi att nästa år blir det att hyra en stuga, ta med 2 julpynt var, ett paket var som passar alla och spela det traditionella spelet, äta mat, umgås åka pulka och skidor och få kvalitetstid. japp, det blir våran jul nästa år. men först, årets jul!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0