hur snäll är inte jag?

dagen började mindre bra trots det underbara vädret.. hatar hushagsskolan räcker det väl med att jag berättar.

hem igen, satt igång med bakning och paketinslagning. har nämnligen bakat chokladbollar och muffins. bjudit på det och saft. plus att tjejerna fick en varsin julklapp. dom blev överlyckliga!! jag fick säkert över hundra kramar idag, det gillar vi :) så söta dom är. så spelade vi match mot föräldrarna såhär som avslutning, självklart vann tjejerna, he he. så tacksamma dom små liven är, vad lite man behöver göra för att det ska betyda världen för dom. så nu har vi iallafall lika halsband, vi 18 st. och jag sitter med lite papper och cuper som vi kommit med i, en kopp glögg i handen och jag tror min avslutning på dagen lutar åt det bra hållet. :)






detta är halsbandet jag pratade om. hur fins som helst enligt mig! det tyckte även dom andra små liven. alla hade såklart dom på sig direkt efter dom öppnat dom.

och som tack för denna säsong som tränare så fick jag gott. hu hu



Kommentarer
frugan/bigsis :p

aaah vad jag saknar er frugan & mamma jane! otroligt fina underkladers foton :) somsagt du ar en blivande modell babe! <3

2009-12-17 @ 03:05:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0