roligaste och knasigaste.

haha, sjukaste att folk känner igen på stan från tidningen. vilken grej. vilken ångest jag hade innan. men bilderna blev jätte bra och det är har ingenting med hur jag ser ut, utan det var mest för hela grejen som jag var nervös över.
på tisdagen var ryan här och fotade i butiken och allt var klart. intervjun med mamma var gjort och alla bilderna var tagna. på fredag morgon (tidningen kom ut i lördags) så ringer chefen från pralin..

''hej! som ni vet så är allt klart och bilderna blev jätte bra. men tänkte bara tala om lite vad vi har gjort, för det har blivit några ändringar. jag menar så ni inte sätter morgonkaffet i halsen :) ni blir med på framsidan av pralin, och 6 bilder kommer att visas på framsidan av dom vanliga tidningarna, och det blir 4 sidor inne i pralin.''
mamma kom in och lyste som en liten unge på julafton!

nu är det gjort, ingen återvändo när hela dalarna kan kika på oss. så kan ju lika gärna visa här också. såhär såg vi ut :)



Kommentarer
Sofia Norman

Fick se er i tidningen nu när jag kom hem =) Jättekul och superfina bilder juu =) Hoppas allt är bra med er annars!! Kramkram

2009-12-20 @ 13:05:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0