alla hjärtans dag

alla hjärtans dag idag! hoppas alla med partners får en mysig dag :)
själv firar jag min alla hjärtans genom min födelsedag med mina kära vänner och bästa pojkvän :) kan inte bli bättre!

har spenderat dagen lugnt och skönt. käkat räkmacka och myst med familjen
 


massa sms, och telefonsamtal har också inkommit



men det gulligaste av allt idag var martin som kom med blommor
han smsa: ''kom ner och öppna!''
jaha tänkte jag, är inte han på match?


''hej, älskling! grattis osv...'' :)
''jag har visst samling om 5 minuter, så måste åka nu. puss''

du är för bäst! älskar dig <3




snart bär det av mot stan för fixning av kvällen :-)
vi hörs

♥ mandy


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0