det enda rätta svaret är sanningen

nu är jag tillbaka igen, efter en stund hos min älskling :)
vi kollade klart på schindlers list och myste lite. sen blev det knas med hans träning så han skjutsade hem mig bara och sen hem, och det var väl lika bra att han åkte hem å sov igen.. eller sov. för dom var ju på oasis igår, och sen på stureplan ;) så kan tänka mig att dom var trötta idag! plus att han ska på bygge imorn..


ni såg att jag blogga om modevisningen i tisdags, va?
ja! klart ni gjorde, ni kan väl inte ha missat den otroligt snygga bilden här nedanföööööör
om ni sen tycker att kläderna va har på oss är snygga, s kan ni kika in på http://www.pxc.se/
och om ni sen tycker det ser intressant ut, hör av er vettja :)


och nu då? när jag har feber igen. när jag vaknar på morgonen, (eftermiddan 13.00) så känns det hur bra som helst typ 1-1/2 timmar framåt. men sen kommer det tillbaka igen. :( så raggisar, fleecetröjan pyamasbyxorna har vart räddningen idag. och lite kärlek från min sötnos då såklart. men jag hatar att vara sjuk.
så det blir nog inge bygge imorn heller.
jag borde, men jag pallar inte stå där med feber. så det blir en pling till chefen imorn 07.00 with my sleepyhead!


 kusinerna sticker till thailand på lördag.. gud vad skönt med lite värme =) sola åt mig!


AMANDA
man är som man är när man inte blev som man skulle


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0