i'm in your control

alltid.

igår var världens sämsta dag. hatade allt och alla, och svarade inte i telefon nångång.. men visst får man ha dåliga dagar ibland, om man har bra dagar alla andra dagar? :D yes, det är klart man får.


dagen före var dock bättre när mina brudar var här :)


jobbat idag, det kändes skönt. synd bara att det var så förbannat lite folk. haha.
en sak som är helt galen! det är att det är så mycket rea.. speciellt på jeansen.. HALV REA PRISET!
då kostar dom dyraste jeansen typ 450 kr efter det! visst kallar man det galet? yepp!
jag köpte 2 par till min bror idag. och ett linne och en mössa till mig. allt för 600 kr! wey! ''då kan man tillochmed shoppa när man är pank!'' haha


bästa pojken har jag iaf som går upp med mig på morgonen och skjutsar mig till bussen, och sen hämtar mig vid bussen också. puss på han. men det är ju så när man bor på landet så går det inte så mycket bussar som man vill att det ska göra.. haha. men får börja bo i stan hos mina brudar snart iställe :)


kryssning fundrar jag på.. och jag vet att det är många som vill med, så jag tänkte styra det snart. ojoj, vad dom kommer tycka om mig då! :D fast ska nog kanske vänta nån månad eftersom att då får vi ju handla i baren :D underbart


sen snackar clara om att vi ska till hulstfred i sommar! och JIHO tycker jag för den idén. men vi måste lösa mitt problem.. annars kommer jag aldrig kunna åka, haha. fjantigt! men alltså kör vi tältidén så tänker jag inte återanvända det igen iaf. haha. underbara sköning c-b är!


skola imorn också.. det är en del av min top 10 lista..... kommer jag lyckas? klart jag kommer!


aja. hur som helst så är mormor och morfar bäst i världen. och idag har  vart en bra dag :) 





  ♥ mandy.


Kommentarer
claris

haha, klart vi löser det, vi kan ha olika zoner i tältet ;D hahaa klart allt fixar sej ! :D

2009-01-15 @ 18:06:31
URL: http://bellesblogg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0