once in a lifetime, yepp

2009

i'll get him hot, show him what i've got - jag har fastnat för låten. skönast justnu.
men det gör mig inge bättre.. för jag är sjuk. än.. det är lite småjobbigt. men annars känns allt rätt bra!





- jag är tillbaka här, efter mycket knas och tok. (äntligen kan jag skriva av mig lite igen)
- det är bara 35 dagar kvarrrrrr!!!! sen blir jag så jävla stoooor, haha
- tjejerna är så great, och snart kommer sandra hem så vi blir fulltaliga
- l,s&m. saknar jag som en idiot. men om 35, så blir det andra bullar. och lägenheter. att det ska ta så lång tid. knas
- mamsen. och släkten. bättre än bäst, ord att tacka er för, finns inte.
- jag har vågat gjort det jag velat länge med håret. bagatell tycker vissa, haha.
- och martin. världens bästa människa, pojkvän, bästa vän.
- och jobbet är kanon. skönaste människorna jag jobbar med
- och jag har shoppat til' i've droppat på rean och blivit glasögonorm.


mandy.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0