take it easy

..det är precis vad jag har gjort dom senaste dagarna :) och det har vart så skönt.
har iofs gått upp rätt tidigt på mornarna, men när man väl har börjat med det så går det ju inte att ligga kvar halva dan i sängen.

det försvann ju häromdan, och orkade jag inte skriva om. jobbigt det var, för hade skrivit rätt mycket. vräkt ur mig massa skit som vanligt :)

-

så tänkte berätta att 04.30 stog klockan på i torsdags.. inge jobbigt? svar: jo!
men det gick ju bra, vi blev klara runt 08 med inventeringen, så då blev det städning och mys med frukost.
har jag bästa jobbet eller? svar: ja! :)

-

sen blev det stan i borlänge med mys på thai med morbror och mami. sen handla mat och hem å slappa.
skulle följt med brudarna, men dom hade trevligt utan mig ;) ..SANDRA ÄR HEMMA! :)

-

puss på hemlis, mandy ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0