you make me wanna lala

monday, yesterday.
tränade igår! äntligen igång.. eller igång och igång, men nu har vi startat iaf :) gött
var hos morbror också och pratade. kändes skönt att få det ur sig. tack <3
sen skulle vi glo på film jag å m. fast jag somnade såklart, haha.
så får lov å kolla klart på den en annan dag. och ensam, eftersom m åker snart.

tuesday.
skolan nu. historia äre typ. fast vi sitter i datasalen för att vi ska börja jobba med hitler.
och förintelsen. helt sjukt detdär var. det går inte att tänkte sig hur mycket det stank av alla lik exempelvis. :/
eller hur alla som hatade judar tänkte. hur hitler tänkte? det vet vi inte..
jag ska försöka ta reda på det så mycket som jag kan. om jag kan :)
i'll keep in touch så kanske jag kan berätta nåt intressant senare..


mandy.
- det känns kanon!
..men hur kan man försöka övertala en kompis till nåtsånt?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0