se hur lätt det är!

godkvällis.
jag är en nattuggla. kanske därför det blev som det blev idag?
vaknade 9 och kollade på klockan.. gud så skönt tänkte jag! inte en till dag borta. fast inspg rätt snabbt att jag var lika sprängd då som när jag la mig kvällen innan. så jag sov vidare. vaknade dock 15:13 nästa gång jag kolade på klockan...... full panik på med kläderna ner för trappan, skriker och kollar vart fan alla är?!?!? och frågar om det är sant att klockan är så mycket? eller har nån jävle drivit med mig? mor dör av skratt i soffan och bror sitter helförvånad bredvid och ger mig den där blicken som man inte kan förklara.. men kändes som: är du dum i huvudet?'' :-) så började min dag.

fortsatte med att gå in i duschen i ca 35 minuter för att vakna till liv. då var huvudet lite bättre efter det. och efter några fler tabletter.. så mamma sa att vi skulle till blge och äta tacos hos m o co. trevligt tänkte jag. sätter mig i bilen och ska köra in. då kommer det tillbaka, uhvudvärken och yrseln. så mor fick köra... skit! men vi åker in dit iaf, kollar en snbb match på kusin, men tusen kläder på sig och stående som ett lik. jätte trevlig var jag nog. sen åt vi lite matis, och dom andra bugga för fullt och glodde bam. godissugna iväg till hemmakväll och skjutsa bror till cozmoz för disco. fan. du är alldeles för liten!!!! hihi, jobbigt. sen hem igen och vänta på att kl ska bli tolv så man får åka hem. f var där hela kvällen också. supertrevligt att äntligen hänga med honom igen. nog för att jag var lite otrevlg med tanka på att jag knappt kan snacka. men vi ska busa en annan dag :) och nu är jag hemma och proppat i mig värktabletter och nässpray igen så ska lägga tidigt ikväll. hah.

sov så gott :) puss&kram
kokobom smurf smurf







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0