nu är det kolsvart ute

h e i i i i i i
sitter här med mina nymålade rosa naglar och plippar fram lite text :) det blev en shoppingvända som jag ville.. till qpolen med mami och shoppade 4 tunikor, en ring och ett par örhängen på gina för 226kr! vilket fynd! ni ska få sen vad snygga dom var också :) sen blev det mat i torsång :) sen tillbaka till stan för att stohandla på maxi, alltid lika roligt.... neii, jag hatar ica maxi. men sen blev det tillbaka till qpolen för att köpa påfyllningn av wow till min bror. för det var slut på maxi. då gick vi samtidigt in på indiska en sväng och fynda en supersöt buddha :) sen hämtade vi baksmällan som vi ska slå ner oss i soffan och se nu :)

måste påpeka lite fint nu också såhär på kvällningen när jag precis läste en kommentar (som självklart var från en anonym) att ni som är anonyma är himla fega. eller jag vet inte riktigt vad ni är. tycker bara att det är så.. jo fega! tycker det är så himla fegt att vara anonym när man skriver nåt som ska vara elakt mot folk. men det måste ju bara vara för att man inte vågar stå för vad man tycker?! för jag är en sån ärlig människa, så skulle jag tycka något om nån, så skulle jag nog vräka ur mig det, men absolut inte på en blogg. alla har vi åsikter, men gör dig av med dom på ett fint sätt. för det anonyma är mer igenkänt än vad ni egentligen tror. alltid är det nån som vet vem ni är. så patetiskt. jag bryr mig inte när kommer nån kommentar som lyder ''fan vad ful du är''. men när der börjar bli känslomässiga påhopp om nåt ni hört så tycker jag det går över gränsen. ni håller säkert med om det skulle hända er själva. synd att området där vi bor är så litet, men åsikterna är så stora.

ibland finns sanningen mycket närmare än vad vi tror!
puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0