be careful what you wish for, cuz you just might get it all

hej hörrni! idag har jag jobbat. började ett, slutade sju. sen blev det borlänge en stund. trevligt. och sen fixade lite. tog ut lite oebgar bla. fett rik jag är och vad jag kan sätta undan ;-) körskolan, here i come! roadtrip, se upp! blev grill i dammsjlön igår med kvällsdopp och sedan nattugglan. vad jag kan saker jag aldrig kunnat förut.. har haft världens bästa vecka, men några slitna dagar på jobbet. men jag sköter mig iaf. somnar inte förens jag sitter på trottoaren och vöntar på bussen, vaknar med ett ryck då bussen står och väntar. inte sleeeeeeeten med 6 timmars sömn sen i onsdags.
imorn ska jag jobba igen, fast då ska jag dansa till hög musik med dammsugan klockan nio på morgonen! sen ska jag fika med fanny efter jobbet och hjälpa henne med brallor! sen spenderas nog kvällen i borlänge. är ledig på onsdag, så då kanske det blir sommarland eller en sväng i ladan. jobbar torsdag heldag. när jag jobbar regnar det, så ställ in er på regn! :-) sen kan det nog tänkas bli en helt galen kryssning till helgen! det skulle vara trevligt med patti patti och massa dansss

jag har haft en trevlig vecka på p&l, massa sprängda minnen kommer finnas med och du är jävligt snygg min kära vän emelie. tack!

nu vet ni lite från den veckan som har gått. jag bjuder på lite bilder också så ni förstår när jag säger det har vart galet roligt sprängt

godnatt. puss



Kommentarer
emelie

tack själv, <3

2009-07-01 @ 00:08:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0