boom boom baang

hej readers

har vart i blge på förmiddan, lagt undan massa grejer på rean som vi ska in och köpa snart igen, bara vi packat ur maten... ja, vi har handlat mat idag.. och vi var inte ensamma som ni redan fattat :-) lämnade tillbaks långklänningen. kommer aldrig använda den känner jag. dessutom har jag ju redan en som jag ska sätta symaskinen på mot kvällen..

det blev skrubben en stund efter vi vart hos sarah igår. inget ställe för mig, iaf inte nyktert :-) sen hämtade mamma, så körde jag hem johanna, drog på statoil och köpte maaaaaat, sen hem till sängisen. mycket uppskattat efter en dag på jobbet också.

imorn ska vi nog till lekke, japp! bara hoppas det blir lite bättre väder! fast det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder? :-) det visar sig, ska ringa brudarna later så jag vet. på lööööördag blire förfest på hea, sen vidare ner mot dalkan! mycket trevligt!

puss på
blir mycket besviken på ett par damer.. jag har tappat bort er helt. och inte pga mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0