crazy girl


blev fotboll igår i falun med martin, martin, johan claris och linis hos martins klasskompis. alla festade utom vi, haha, så det blev röj för dom men jag var nog mest lugn. fick en skvätt feber, men idag är det bättre. måste kanske ha varit fyllefrossan från veckan ;-) dålig jävla match... m ville ha ahalstablett så jag skulle gå ner och hämta, halvvägs ner i trappan möt jag av en naken grabb med dressing på tuttarna och jag tror han höll den mellan benen.. flaskan alltså.. eller..? jag blev hur som helst chockad som fan , kutar upp trappan och är tokröd i ansiktet och djupdyker ner i soffan och alla börja asgarva!!! kan tala om att ni hade också blivit det om ni var inställda på att gå ner i lugn och ro och hämta en halstablett men möts av massa nakenhet..... hahah. jag dör

idag har det blivit lite fotboll, kusin spelade, men dom förlorade. så det var väl lite tråkigt. men sen var jag till skäve en sväng på nån loppis och handla ett pärlhalsband, skitlångt, vitt för en 10:- det var gött. och jag körde... fyfan vad jag är bra på att köra bil! körskolan nästa och strax efter det körkort!!!!! mmmm

pussipuss vad det känns götttttttttt


Kommentarer
clara

haha roligast! :D

2009-06-07 @ 17:17:17
lovajjs

bejb

2009-06-10 @ 19:37:57
URL: http://lovisagunnarsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0