girley girley you the one for me

hey
drog till skolan en sväng på förmiddan, åkte med martin, för han skulle gymma. gjorde klart strindberg och kasta in den, och efter thugo minuter svenska, gick jag och emelie mot stan, där vi mötte upp johanna och andreas för att ta oss en lunch på thaien. mumsigt. sen drog vi vidare mot parken där vi skulle käka glass, men spenderade istället 1 och en halv timme till att snacka skit! sen bar det av hemåt(hatar den bussen, tar så jävla lång tid!) väl hemma dammsög jag av hallen och trappan för mor fick hit folk. sen slängde jag mig på gräsmattan för att pressa. men jag var tydlgen inte välkommen eftersom solen gick i moln 20 minuter efter det. det är väl schysst, jag som har jobbat hela helgen och inte hunnit pressat :-) fast är inte blekast iaf..

nu ska jag inte göra ett skit fram tills vi ska grilla, kyckling och massa sallad med gottit, och imorn blire att skriva in sig på svea på riktigt nu!!) :-) träna ett easy line pass, och sen blire nog lager en sväng med emelie för att kika sommarkläder, behöver inget, men gör nog det om jag fyndar! ;-) blire inte lager så blir rättvik att jobba lite. om det blir dåligt bväder vill säga. annars blir nog att bara pressa mest hela dagen efter träningen! eller kanske inviga festveckan? :-D det visar sig, och jag lovar ni kommer märka vilket.



Kommentarer
JOHANNA

väldigt trevligt igår :-)

2009-06-02 @ 23:21:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0