on my radar

tue tue
idag har det varit hårfärgning, min bror ville bli lite blondare och så vart det, sen ner till skolan för skolavslutning för min bror och kusiner. bosse och ingrid ska sluta.. kan inte fatta! skolan kommer gå under utan dom. sen blev det en sväng till strutsfamren, vilket var en besvikelse. så då blev det ett par timmar i torsång med mormor, morfar, bror och mamsi. och jag har kört överallt såklart ;-) mackor, glass och massa skitsnack :-) ni är verkligen inte som en mormor och morfar, gosh ni är underbara!
nu blire bara att chilla tills mor kommer hem, sen packa bilen åt henne, så ska jag med in till borlänge medan hon åker och jobbar lite. studentpresent och mina goa vänner är prio ett. och mååååååse komma ihåg att plocka blommor också, mamsi fyller år imorn! :-D presentkort och blommisar får det bli eftersom hon inte vet nåt hon vill ha. så imorn blire kalajs med massa folk, och jag ska visst låna ut min gagrob till folk som inte hittar kläder. har jag så mycket kläder? hah.

i see you looking over here
can`t you tell i`m having fun?







puss på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0