det var som jag trodde

jahapp. det var som jag trodde att jag inte skulle komma upp imorse. eller jag kom ju upp, fast 45 minuter försent så bussen bara vinkade förbi utanför huset. suck. men det var nog lika bra det, för med en magsmärta så jag knappt kunde stå, och ett exploderande huvud så drog jag mig tillbaka till sängen snabbt som ögat. bara jag hade fått iväg lilla bror till skolan. nu är det bättre i huvudet, men ont i magen har jag fortfarande. ska kila ner mot bussplatsen och langa busskort och ipod sen, en viss miss är ju lite glömsk :) men då får jag ju lite luft, så då borde huvudvärken släppa helt.. bara att hålla tummarna så jag kan leta mig in i pluggvärlden later



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0