söndag!

skönt med söndag =) då vet man att en ny vecka börjar imorn!

bion var iaf bra i fredags, en riktigt tjejfilm =) så den passade alla oss som var där.. eller gjorde den det? jag har hört att en proffshockeyspelare satt bakom oss...

igår jobba jag som vanligt näre är en jämn vecka!
mer folk än vad jag hade trott, det var skönt så man slapp vika jeanshögarna tusen ggr om igen!
så fixade jag mina första jeans igår, och johanna hjälpte till lite =)
och resultate blev det ingen bild på, men det sägs att tjejen blev skitnöjd =)

ska strax iväg å jobba idag igen. så måste fixa mig nu!
och ikväll blire afrodans!

poss ♥
jag drömde världens värsta mardröm. hoppas att det bara är en dröm..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0