tisdag hemma

kom precis hem, så jag slog ner mig här en sväng. drog på tingeling och delade ett par kiwi's =)

gick via postlådan in och där hittade jag förväntansfullt ett brev med mitt namn på, nämnligen lönespec. trevligt värre tänkte jag. och det var himlans trevligt när jag öppnade det också, mer pengar än förra månaden, gött =) men det är ju inte så konstigt eftersom jag fått löneförhöjning och jobbat lite extra. fast jag kommer nog få ännu mer nästa månad för den här månaden har jag jobbat mer extra än förra =) och jag menar, det lider ju inte jag av

jag jobbade ju i helgen, och då gjorde jag detta =) vilket vi har fått gjort ganska många av, hur kul som helst att det är många som vill ha det, och det är ju bara vi jc som gör det =) så vill ni ha ett par snygga slitna jeans vet ni var ni ska hitta dom ;)



och en bild på våran supersöta städmaskin =) i love my jobb!

och sämre blire ju inte pengamässigt nästa månad, eller iaf efter imorn. för då drar vi på galaxen och fixar nåt jobb genom att slänga upp massa montrar, antagligen tror jag det skulle vara nån mössa där =) och för det jobbet får vi 700 spänn var, man tackar!
och sen fick jag ju det andra jobbet för peace and love också, då vi ska bygga sopstatiner typ. och för det får vi en 3-dagars-biljett med camping, thank you! (så om ni nu kommer att tänka på vilka otroligt snygga sopgrejer det är, så kan ni tänka att det är jag som gjort det, hahah)


life is now or never.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0