tisdag i skolan

jag har kommit på att det finns ingen tid till att sitta och blogga hemma på kvällarna, så jag får passa på att göra det nu när jag är  i skolan. haha, itne så roliigt, för då får jag ju inte några bilder som jag vill. men får väl kanske ta det idag när jag kommer hem. för idag ska jag hem. jag måste städa klart mitt rum, plugga lite, sen måste jag fixa klart allting tills imorgon då det är modevisning igen =) så himla roligt det är.. fast vi ska gå på bord? dom har gjort en scen av bord som vi ska gå på.. jag kommer d,ö, för jag är ju inte så lite höjdrädd heller =)

sitter iaf här med emelie, hon kikar in sin kusins häftiga virkningar.. ascoola =) tänka om man hade något sånt intresse, vad roligt det skulle vara. att man hade den där lilla stunden på kvällen eller att man hade den dagen då man bestämde sig för att idag ska jag virka. eller sticka. eller sy. SY! jag vill börja sy. är himla stolt över min kjol som jag gjort =) en ugly långkjol från second hand, som nu är en kort raffig med lite hög midja ;) jag kan jag

efter en lång pratstund med e. eller vi pratar iofs mest hela tiden =) så har gvi iaf kommit på en del saker som man bara skulle vilja skrika till en viss persoooooon, men det går intä.

i'll be back.
 det var bara en mardröm.. hoppas jag.


(emelie gjorde en ritsaga om mig, busan :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0