update

det blir mycket idag. för jag måste ha nåt att göra. för jag har fått urinvägsinfetkion med penicilin, man tackar! eller jag tackar iaf för att jag fick plinet så jag blire frisk nångång. så har jag öronögoninfl´än, så mina öron innerhåller justnu bomullstussar med vitlöksklyftor i. dom säger det ska vara bra? jag har inte märkt det än, är mest döv för tillfället..
hur trött får man bli på att vara sjuk ALL THE F TIME? tell me!

var och fikade med claris och emelie efter skolan igår. mys med mums!
c åt årets första semla, och jag och e tog en bakelse. den rosa mumsiga på bilden. (fast vi åt förståss en varsin;)
det är nog inte så svårt att göra hemma, så det blir nog mums nån kväll framöver at home sa vi. 


:*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0