just wanna lala

sitter i skolan nu igen. är det nåt man gör varje dag? skolan? suck, ja
väntar på att emelie ska komma så hon kan följa med mig till kupolen när dom öppnar, för tänkte köpa den gula klockan jag kollat på, och självklart ska ju snyggingen johanna också ha köpt den. men vad gör det, vi är ju vana med att ha allt lika, haha ;)

martin drog nyss, dom skulle spela golf. fan va råligt ticke ja. skulle också ha valt dedär för jag är så jävla trött på att plugga, och det är ju bara detta satans plugg all the time. eller kanske bara nu för att jag inte gjort allt i tid? kan kanske stämma på nåt vis. men jag tänkte inte erkänna! ;-)

mams blev mörkhårig igår, skitfint! nu är hon sig själv igen :-) fast hittade en bild där hon var galet fin i blond.


nu måste jag iaf försöka skriva ihop nåt..........
puss


Kommentarer
JOHANNA L

haha jag köpte den sista gula ;D men hoppas det kommer in fler om det inte redan hade gjort det? sjukt snygga är dom ju! :D korall var också jävligt snygg.

2009-05-13 @ 21:24:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0