stark stolt trygg

hej igen. inte sen tattoon kom har jag skrivit. lika bra det kanske, haha.
har faktiskt ont i den.. det svider, kliar, bränner osv. men det är nog bara för att den inte läkt ordentligen, jag hoppas att under nästa vecka så kommer den börja läka ordentligt. galet nöjd fortfarande
är nog itne så konstigt att jag öm runtom osv, för jag har ju vart på bygge idag och igår, (har börjat på skanska :) och då har jag haft plast på, handske och kläder över, plus att det har kommit massa isolering på tat så där har vi nog en del av problemet. men det ska lösas snarast så jag slipper klaga

och eftersom jag skriver den här tiden på en fredag när jag ska vara på bygget beror på att jag fick en tid hos doktorn, så tog bussen hem. ska dit sen kl 1 igen. till doktorn alltså. hoppas det händer nåt den här gången, annars blir jag tokig. ännu mer tokig, menar jag.

johanna kom hit en sväng igår, satt och snacka i runt en timme tror jag, riktigt trevligt att bara snacka skit om allt och inget, och jag skratta tills jag grina.. seppo! hahahha

nu ska jag kasta mig i duschen, åkte till doktorn, och sen till falun. vi höörs!


love, mandy
(min fina tröja jag fick idag, haha)


Kommentarer
johanna L

haha, min fina vän! :D

2009-05-10 @ 21:35:12
URL: http://johannaaalindberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0