friday night

och det blir lugnt. det blir fruktsallad till idol och inte mycket annat.
jag startade dagen på gymmet (4veckor sen jag var där, förlåt) så det var grymt skönt att komma igång igen, men det hade känts himla onödigt att vara sjuk och träna. så jag har vart duktig flicka! efter det drog jag till skolan och hade snack med syv och vi fick oss ett gott skratt jag och emelie. vilken människa..

efter det till kupolen för att hämta min almanacka jag köpte igår, men som jag lämnade på disken och gick hem utan? haha. snacka om att ha hjärnan på nån annan planet.. så efter det handlade vi lite och åkte hem. min bror och hans kompisar sitter här nu och ska iväg på disco, på cozmoz. så när jag kom hem förut tvingade han mig att färga håret på honom, lite gult/orange nu men efter lite silverschampoo så blir det bra. sötlurven.

kom precis hem och jag tänkte jag skulle visa vad vi har varit och gjort. mycket nöjd :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0