gris-sprutan

har jag precis tagit. känner mig som vanligt än sålänge. förutom att jag har nyst 4 gånger på en kvart? jag har inte nyst på hela hösten, men nu gör jag det. ha ha, börjar bra. eller så kanske det beror på att jag precis stoppade in ett tuggummi, ett starkt. det säger mormor att hon jämt börjar nysa av så. ha.


hoppas att febern och träningvärken håller sig undan. har varken tid eller lust med det nu..
ska upp och käka nu, sen gå på sista lektionerna 
(jäklar vad jag jobbade på engelskan idag, har bara en grej kvar, KUNG jag e)

:)


Kommentarer
johanna

4 timmar efter fick jag skitont, de höll i sig 2 dagar, NOT fun! hoppas du klarar dig :)

2009-11-20 @ 12:16:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0