jag hatar skolan!

jahapp. vilken kanon-början på dagen..

glömde nycklarna hemma. kommer till skolan och lektionen är inställd. 11 börjar jag egentligen. sätter mig väl och pluggar då.. ingen penna för den ligger i skåpet som nycklarna är hemma till. men en dator är ledig. hämtar ipoden. den är död. trasig. sticker till gymmet då, nej just ja, ingen plånbok med grejerna i............... så nu sitter jag här. framför datorn ändå. grinig som ett as. jag hatar den här jävla äckel skolan.

och då menar jag inte för att det är mycket plugg eller så, för så är det ju överallt. men jag menar att när man har varit borta en lektion innan så får man inte reda på att nästa lektion är inställd. inte sätter jag mig och ringer runt UTIFALL lektionen dagen därpå är inställd.. man har 3 timmars hål mitt på dagen.. och man gör inte det, man sätter sig inte och pluggar i ett rum i korridoren när man har hål. då drar man och käkar eller på kupolen. och hur kul är det att spendera flera timmar i kupolen bara FÖR ATT?! jag blir så galen på det här så det är helt sjukt. så gnäller dom sen när man är sjuk för att man missar för mycket och att man inte kommer hinna ta igen det, för det är saker man måste göra på lektionstid. men tacka för det att man inte hinner göra klart nåt i skolan när man inte har några lektioner?!!!!!!!!! #=()/&%¤"#=(/"#%¤&/ (massa fina svärord)

hoppas att ni har fått en bättre start på dagen än jag. och nu håller jag bara tummarna att resten av dagen blir något bättre..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0