enough.

ska dra mig in mot stan om ca en timme, ska in till gymmet. pumpa lite, sola, och köra afrodans till discomusik :)

har fått massage och rökelseavslappning tidigare idag, mådde som ett arsle. måste få ur det ur kroppen snart så jag mår som vanligt. tycker dock att jag är kanon! men det är nåt litet fel, ungefär som när jag skrek när jag fick massage på armen, teniisarmbåge hah? eller när jag nyss satt på toaletten och messa, la ifrån mig telefonen på bänken, torka mig, spola och gick ut från toaletten.. men toarullen i handen? jag skulle ha mobilen var det tänkt.. aa, nåt litet fel äre. hah.



Kommentarer
H

Vart gymmar du Baby?

2009-10-22 @ 11:32:26
URL: http://metrobloggen.se/hannablomquist


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0