godkvällis

jag och mor åkte in och käkade gott och kollade på bio. en mamma-dotter dag har vi nog inte haft sen jag var 13 och behövde nya kläder så vi spenderade en hel dag på kupolen och hälften gick åt till tjaffs och att vi tyckte olika. men ikväll fick vi ta igen lite. :) och det var galet skönt att komma iväg och tänka på nåt annat, det är så galet mycket nu så man blir ju helt snurrig på tillvaron. men inte klagar jag, jag gillar det.

tidigare idag var johannie här och provade underkläder till modevisningen och hon gillade resultatet mer än hon hade räknat med, hiho. vi kan vi. det kommer bli galet bra. speciellt med andreas i y-frontis kallingar. right dude? ;) krattade lite löv, letade hwn dräkt och kollade lokal har jag också hunnit med. ingen framgång i nåt av det, så fortsätter med det imorgon.

min magkänsla säger..
puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0