love is in the air

har städat, dammat, dammsugit hela huset. tagit in en ny garderob så jag får plats med mina godsaker, och fixat så jag fick klädhäng i den, inte bara hylla. fan vad jag är kung! är lite småjobbigt att vara så bra faktiskt. haha. helt seriös är jag också nu känner jag.

imorn ska jag sova till halv åtta, äta frukost, åka till gymmet, träna sönder, åka till falun och hämta ps brallor, tills skolan och slita två lektioner, sen hem och greja innan det spännande kvällen smyger sig in.

nyduschad i en renbäddad säng kan ju vara bland det gosigaste som finns. det blir av snart. ska bara hjälpa mor in med grejerna från jobbet. sov gott :)


Kommentarer
JOHANNA

då ses vi nog på gymmet strax ;)

2009-10-09 @ 08:32:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0