släkten är värst

jag, min far och mina bröder var och hälsade på gammelfarmor igår på dan. 87 år. det var så tacksamt för henne, tänk att en kort sväng och fika och prata gamla minnen kan få dom att leva en stund till. det är underbart och man blir så varm. läskigt nu när hon börjar bli gammal bara.. vi fikade och kikade gamla kort och hon berätta det hon kom ihåg från när hon var liten. om några veckor ska vi åka och kolla var hon växte upp som barn. ska bli mycket trevligt att komma i kontakt med den släkten igen. :)





Kommentarer
clarabella

jag tröck precis på gilla knappen!

2009-10-11 @ 20:21:22
JOHANNA

aw, sötnosar!

2009-10-12 @ 15:03:52
URL: http://johannaaalindberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0