tur att jag aldrig är stressad

fast inte idag visst. utan en annan dag, eller natt. slår vad om att det blir en natt, hinner inte på dagarna ju. har så förbannat annat mycket att göra.

min vecka från nu:
tv: desperate, mentalist, navy
beställa hem underkläder plus linser
sova plus läsa bil

ons.
skola mellan 08-10
iväg för att handla allt som behövs till garaget och visningar, färg, tapet, matta, speglar, sjukväska till handbollen, hinna äta lunch.
skola mellan 13-14.30
till gymmet.
hem till handbollsträning
tv:greys
försöka läsa ut en bok iallafall innan jag..
sova

tor.
skola mellan 08-14.30
den andra skolan för seriöst pärmarbete.
äta mat.
afrodans till partymusik!
hem och sova.

fre.
skola 08.30-14.20
hem och plugga!!!!!
och vänta på mitt samtal
idolmys

lör.
jobba 11.30-16.15
hem och byta om
iväg på släkt kalas

sön.
ner till lokalen 9
fixa ordning allt innan modevisning
kl 13-16
och kl 17-20


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0