jag tyckte jag sa klart och tydligt år noll

imorn blire myskväll i falun med girlsen! ser jag fram emot mycket. har inte haft en sån kväll på hela sommarn tror jag. så det blir gött

så börjar jag jobba kl 9 på lördan, så det blir ju perfa, räcker med att jag går upp en kvarre innan ;) johanna skulle på husvisning, håller tummarna där. men då får jag antagligen sluta tidigare så blir väl att smyga tillbaka till girlsen efter jobbet.

idag har jag vart på skolan. i 10 minuter.... alla andra letioner var inställda, jävligt nödvändigt. men gick ner på svea och fick genomgång på nya maskinerna istället, så det vart ju bra endå. hur mycket bra maskiner som hels,t och enkla. och strecthgrejer och sträckbänk, exakt vad jag behöver!! :) får se om det blir afrodans ikväll


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0