en små sak.

Bästa veckodagen: fredag. eller partylördagar.
Humör: glad och galen!
Favoritgodis: surt och choklad.
Är det nåt du absolut inte äter: pölsa, fiskbullar, messmör och leverpastej
Kläder just nu: mjukisar.
Musik just nu: rythm of the night - corona
Favoritsaft : saft saft hallonsaft.
Dagens längtan: bli klar med plugget
Hur många kuddar sover du med:
fyra.
Spelar du nåt instrument: guitarr heroo.
Dagens frisyr: sovfrillan med en tuffsig fläta
Kommer du ihåg din första kärlek: yes
Har du några homosexuella vänner: japp
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: i do.
Ser du på kärleken som ett misstag: haha, nej.
Bio eller promenad: båda i rätt sällskap, men okej. bio.
Dagens borde: städa. men pluggar istället.
Dagens  fundering: kommer jag bli klar med allt?
Snarkar du? nejdu! inte ens när jag är förkyld
Rädd för insekter? spindlar! jag hatar spindlar! är det en insekt?
Det här är jag bra på: vara för snäll, nästan lite korkat.
Vad vill du jobba som? egen företagare. arbetsledare.
Chips eller godis? godis.
Skriver du dagbok? nja. slänger bara ur mig lite på här ibland.
Har du tatuerat eller piercat dig? Var nånstans? japp. tre tattoos och tre piercingar, en är urtagen.
Hur många syskon har du? en riktig bror. plus en extra
Är du rädd för blod? ibland. när det gäller sprutor.
Anser du att du är stark? megastark. sitter på gymmet med mina 5 kg bredvid biffarna som lyfter 50kg. he he 
Röker du? nejdu
Snusar du? inte det heller.
Använder du knark? nej, himla dumma grejer.
Kaffe eller te? inget av det.
London eller Paris: ehm, london.
Favoritfärg: svart.
Född: falu bb.
Nationalitet: svensk in i benmärgen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0