hey hey yeah yeah

drack ett glas vin, åt massa popcorn och langade in bh'ar in till provhytterna. det var trevligt tyckte jag! dock så var jag lite opepp i början pga att folk inte hör av sig. förbannat svårt att skicka iväg ett sms? svaret är nej. spelar ingen roll hur sprängd hjärnan är (vilket min är varenda sekund nu för tiden) så kan man höra av sig. borde dock inte förvåna mig ett dugg när det inte är första gången. och nej, ni som läser detta. det handlar inte om en person, snarare om 5 stycken. och det var inte bara jag som tyckte det var dåligt att inte höra av sig. klart man inte behöver komma eller inte kan, men säg som det är (ni vet att jag vill ha ärlighet, hatar folk som ljuger) så plus till er som hörde av er. det finns ju faktiskt en orsak till varför man vill ha besked innan.. .

struntsamma. nästa gång bjuder jag inte er. hade trevligt och brudarna blev glatt överraskade av det jag sagt tidigare    och ni sötisar som var här satte igång mina ideér och gav mig massa nya. puss och tack



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0