klockan är nio och först nu är det mörkt.

idag är det tisdag vilket innebär tevekväll. så strax ska jag slå ner mig i soffan med dom andra nötterna. jag har målat naglarna och sitter därför kvar i köket.. har träsmak i baken! haha.

tidigare idag fikade jag, mamma och mormor i stan och sen var vi på kuppan en sväng jag och mormor medan mamma var hos lynn. mormor köpte ornage/rosa/rött nagellack och jag köpte detta;



brukar inte använda läppglas för jag tycker det blir så rosa på läpparna. så ska prova det där fårse, kostade inget så kastar väl det annars. (det är lite brunt i) en ny skuggborste, ett överlack och ett beiget och ett turkost nagellack. (det är mer grönt i det på riktigt) allt är från h&m. älskar deras eget smink. deras nagellack har roliga namn dessutom  

..nu börjar det!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0