i love the way you lie

hittade en lista hos http://girlnextdoor.bloggplatsen.se/ som är min söta kollega :)

Dagens humör: bra humör! pratglad
Dagens mående: trött i kroppen efter gymmet.
Dagens borde: jag borde ha ätit en godare lunch.
Dagens frisyr: nytvättat två gånger, så slarvig knut bara
Dagens smink: mascara bara
Dagens klädsel: klänning när det var varmt. träningskläder resten
Dagens planer: att träna. check!
Dagens materiella vill ha: ny sminkborste. men det ska jag ju få imorgon, hehe
Dagens fundering: undra om det är min tur nu?
Dagens beroende: lukten av nytvättat hår och hudkräm
Dagens tråkigaste: att det finns människor som överlever sina barn.
Dagens längtan: lördag
Dagens superlängtan: lördag
Dagens tidning: dalademokraten på pizzerian
Dagens låt: eminem, feat. rihanna - i love the way you lie



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0