this is my life.

woho! kommit tillbaks till min sambo efter en sävng till gustafs för lite update på kläder och skor, haha. slängde ihop lite mat och nu blir det duschen! vi ska fixa oss för en girley night på stan! det blir något gott i glasen på en uteservering! ;) vi har vart på kupolen idag och lunchat och kollat på nyöppning av gina. det var sådär med gina, större butik, men fortfarande trång och inga öppningserbjudanden, buuu. men det blir nog bra så fort det kommer igång! hehe. kan inte bli sämre än den förra iaf. sen bar det av hem en svääng och nu är jag tillbaka här som sagt!

har mina nya jeans med mig, dom åker på ikväll till ett par klackar! (och ja, ni läser rätt.. klackar på mig!) :)
vi kanske ses ute.. puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0