words come easy.

har haft en mysig dag på kupolen med johanna och fanny! 40% rabatt i hela butiken på make up store! så äntligen fick jag tag i grejerna jag ville ha. johanna också, och tillslut fanny med fast hon inte skulle ha, haha. inte mitt fel :) hittade lite på h&m och indiska med. och johanna köpte skitsnygga skor som jag också är sugen på!! en lååååååååååååång fika med massa skitsnack på wayne's! sen lite mer shopppa, hihi. bra jobbat tjejer! nu kan vi känna oss stolta!

sen åkte jag och fanny runt på lite andra butiker, typ ö&b, rusta och dollar store. vi skulle ha kräfthattar, men det fanns ingenstans. eller jo, på ö&b tillslut! så nu är det klart. kommer bli en grym lördag! :)
med hattarna på och kräftdoften i fingrarna är festen igång!! ;);)

dock en sak som vi störde oss på är varför personal i butiker kan vara så jävla griniga??? det ska väl inte gå ut över kunderna?? suger jobbet så förbannat så byt eller bit ihop!!

sen åkte vi hem och drack kaffe och plockade med shoppingen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0