yester me yester you yesterday

igår var det party och det var en av dom roligaste kvällarna på länge! :) föris hos johanna med lite folk sen vidare till s2! där var det pool party och jäklar vilka pooler dom ställt till med.. inte nej. haha. skakade massa rumpa och gjorde en rejäl vurpa. johanna, ville du visa hur det gick till när du jobbade sist? ;)

massa folk jag inte träffat på länge och så mina sköningar såklart. att höra bra musik, få dansa, dricka en bärs och ha på sig klackar utan att känna sig lång och klumpig och ingen pain, och göra det med fina folk då mår man bra! en sån känsla borde man få känna oftare! ♥




Kommentarer
JOHANNA L

HAHA <3



fyfan jag säger bara min RÖÖÖÖÖV, den värker sen den där vurpan! haha gud straffade mig för att jag skrattade åt olyckan som hände på jobbet!!!

2010-08-08 @ 18:34:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0