2010-12-12

heeeeeeeeeeeej på er. hoppas allt är bra med er denna fina dag. söndag. och tredje advent :) det står inte förens det är självaste julafton, haha. galeeet! 

min helg har vart fin! i fredags jobbade jag till sex, sen åkte jag och sarah och handla tacos! åkte hem till mej och lagade, sen kom camilla och amanda och gjorde oss sällis. efter maten kurade vi upp oss i varsittt soffhörn med varsin godispåse, och snorade på, haha. det blev idolfinal och en massa sappning, hur kan det bara vara skit på teven en fredag?? när man var liten var det ju bara massa bra. ''det var bättre förr'' stämmer ibland :)

kom i säng vid halv två-två kanske. men kunde inte sova. snurrade hundratusen gånger och kunde inte andas för jag har glömt att köpa nässpray. somnade vid 5 tror jag. vaknade sen vid 8 på lördag morgon för att göra mig iordning till jobbet, MEN hade feber!!! fan vad jag hatar feber. så blev hemma och gjorde inte ett skit förens typ kl 17 då jag gjorde iordning mig för att åka på fannys moulin rouge fest! trodde jag mådde bättre.... men efter maten och ett glas vin gick jag över till vatten, kollade på lekarna istället för att vara med och drog på mig min stickade tröja igen uppkurandes i ett soffhörn. hade jag vart frisk hade jag nog haft askul! buuuu vad jag hatar att vara sjuk :( 

sitter här och snorar nu med! men måste ta reda på några kartonger så mina kläder kommer fram. och laga matlåda tills imorn..men det får bli senare. möla halstabletter och värktablett nu. 

puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0