min dröm.

''vi bor mitt emot dagnyhusen i borlänge. det var 3 våningar på dagnyhusen. det fanns 3 inglasade balkonger, där det stog 3 beväpnade män. ni vet såna här ak-44, heter dom så? dom var iaf större än dom själva. vi stog och gnällde över att vi hatade dom, att dom alltid glodde på oss.. männen var helsvart klädda, såg ut som ninjor. jag mamma ch min bror som stått och gnällt gick ifrån fönstret i rummet in till köket. rätt som det är knackar det på fönsterrutan till balkongen (bara lätta knacnkingar med fingrarna) där ute stog dom, på våran balkong!!!! dom beväpnade männen vi hade snackat skit om....

philip kastade sig ut i hallen och fick tag i ett skoho, det var det största skoho jag sett! han slog sönder rutan i köket och in kom en av männen.. men ena foten stående på fönsterbrädan och den andra på diskbänken fick philip världens chans att drämma honom mellan benen. säkert 20 gånger slog han, jag har aldrig sett en människa slå så fort. 1 död.

han kastar över skohot till mig som tar nästa som kommer in genom fönstret, jag drämmer honom i ansiktet minst 5 gånger, fan vad han blöder. 2 döda.

nu är det nån i hissen bakom bokhyllan. där fightas jag och den sista ninjan tills 3 är döda. men innan så åker hissen upp och ner, vi flyger runt i hissen och jag får ont. men jag lever.

min kusin, mormor och mamma ligger i sovrummet. en i fotöljen, en i en spjälsäng och en i sängen. jag stryper min kusin (eller jag låtsas) för att dom ska tro att hon e död. DET FINNS ALLTSÅ FLERA NINJOR. mormor gömmer jag under täcket. mamma står bakom dörren. jag får ut den ninjan, han går på det. får sms från kungen - stick!

jag springer ner mot stan och försöker stoppa trafiken för farliga ninjor. jag rånar en polisbil och skjuter båda poliserna, hoppar fram och tar över ratten. kör in i skogen. jag får springa som fan för dom är efter mig, två st. men en springer för sakta, så jag hinner skjuta honom. en kvar.. vi kommer in i en fårhage. jag lurar honom. jag hoppar upp, men tillbaka på samma sida, han hoppar över. jag spinger ner mot vattnet, han spinger jämnsides fast på andra sidan gallret. och fåret efter, ett stort jävla får!! han hoppar över och vi fightas tills jag ser min morbror. han springer på stenarna ute på vattnet... måste hjälpa. så jag hjälper honom över till andra sidan.

jag får en kniv i benet, men jag klarar mig. han är borta. en ny snubbe dyker upp i en bil på vägen men han kör in i skogen och min kusin kommer ut. vi åker tillbaka till hotellet där min kusins kompis, mormor, mamma, kusin, kusin, morbror jag och min bror är. vi bannlyser pistolen......''


Kommentarer
c to the b

HAHAHA någon som var svettig när hon vaknade eller?

2010-02-04 @ 18:02:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0